bijna op de helft.. - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu bijna op de helft.. - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

bijna op de helft..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

27 September 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Hey lieve iedereen

Hier weer ene berichtje uit PLaya, het is hier nu 10 uur en moet nog 1 uur wachten voordat we weer gaan stappen was me ana het vervelen dus dacht ga maar weer is wat mailen..

Hier is nog steeds alles super, eerlijk gezegd het wordt steeds leuker en zou hier echt zo graag iets willen beginnen, heb nog geen zin om terug te gaan, ook al mis ik nl me familie en me vrienden soms toch wel heel erg..

een fles bacardi kost hier net zoveel als een fles cola in NL, de mensen zijn super lief en de cultuur is overweldigend (tenmisnste dat zeggen de mensne in mijn hotel;))

Als je het hier goed aanpakt hoef je niks te betalen tijdens het uitgaan, heb vrienden gemaakt in alle leuke cafees en krijg de bandjes thuis aangeleverd met open bar, wat wil je nog meer ;) Heb al veel vrienden gemaakt uit alle plaatsen van de wereld dus heb iedere dag wel iets leuks te doen...maaar het leven hier is niet alleen maar rozen geur en manenschijn, vorige week is mijn pin pasje gecopieerd en hebben ze mn bankrekening geplunderd in NY USA, aso´s. Maar dankzij goede hulp van het thuisfront is alles zo goed als het kan weer opgelost thanx!! het is kut, maar beter zo dan een mes op mn keel..

Vorige week ben ik gaan snorkelen in Cozumel een eilandje voor de kust, heb alle figuranten inclusief nemo zelf voorbij zien komen was echt super kicke!

Het werk wat ik nu doe is ook super leuk, werk op de guest service en moet veel beslissngene nemen als er ongelukken gebeuren, kamers checken en comments invoeren. Laatst moest ik op zondag werken, was ik samen met nog iemand degenen die de beslissingen moet nemen mocht er wat gebeuren, dat is wel leuk, ook al gebeurde er niks, maar om de ¨leiding¨ te hebben over een compleet hotel voor een voor een dagje voor een 20 jarig studentje ;) voelt niet slecht ;)

  • 28 September 2006 - 05:58

    Lous:

    Bar! Wat leuk allemaal om te lezen! (buiten die bankpas... niet normaal joh..)
    Maar jij promoveerd snel joh van servette vouwer naar leidinggevende! Hoe doe je dat??? Ik heb net een hele dag een kantoor op staan ruimen aaaargggg...

    Verder alles prima hoor ;)!
    Dikke kus

  • 28 September 2006 - 06:27

    Sylvie:

    Maakt helemaal niet uit joh schat!
    Maar wat is je adres!?? Kunnen marlous en ik je eens ff een brief sturen met kaart :)
    Msn gaat mij echt niet lukken hier.. en we kunnen misschien wel een keer bellen inderdaad! Zou vet zijn! Ik snap alleen de ballen van het tijdsverschil!
    Dus stuur maar eens je adres door :) Kijken hoe lang dat er over doet haha!
    Shitt ik heb weer de hele dag niks gedaan! Heb een theebuik!
    Gelukkig nog maar uno halfuuros!
    Dikke kus! En ik verbaas me er steeds over wat jij allemaal voor elkaar krijgt ;) Goed bezig gekkie!
    xxxxx

  • 28 September 2006 - 12:38

    Naath:

    Hey meis ben blij dat je het soo leuk hebt daar! Heb je trouwens al contact gehad met cilma??

    Have fun girl en be careful!

    Kus

  • 29 September 2006 - 07:22

    Geertje:

    Je doet goeie zaken, zoals we gewend van je zijn he!!
    Bij mij gaat t nog steeds allemaal vrij moeizaam, maar ja, 1 vijfde zit er nu op...
    Zo weer weekend..eindelijk..en gelukkig weer wat leuke feestjes dit weekend!
    O ja moet je nog iets grappigs vertellen: mijn luxe bolide is gisteren weer voor een jaar door de keuring gekomen zonder enige op-of aanmerkingen hahaha...had je niet gedacht he!!
    Succes schat, dikke kus

  • 29 September 2006 - 18:56

    Je Zus:

    hey bar
    goed om te lezen dat het zo goed gaat. nog stap plannen voor het weekend???? veel plezier als je gaat stappen.

    XXX je zus

  • 30 September 2006 - 17:35

    Nalini:

    Heeej schattie! Ja we zitten er alweer 10 weken! gaat echht snel.. Heb je al meer info of je hierheen komt?? Zou echt super zijn!! Wil ook echt graaag dat je komt :D ! Nou meiss fijn weekend! KUS!!

  • 11 Oktober 2006 - 06:25

    Sylvie:

    Haha 1 van ons opgelicht.. Hmmm :|
    Stuur eens je adres door lui kind ;) haha! We willen je een kaartje sturen! Heb je wel een huis? ;) begin er aan te twijfelen!
    Je koffer zat vast vol met allerlei kartonnen dozen.. hmm!
    Kussss voor joU!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 20844

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: