Nog 1 dikke weekos!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara Essen - WaarBenJij.nu Nog 1 dikke weekos!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dikke weekos!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

02 Juli 2006 | Nederland, Amsterdam

HHHHHola!

Nog dik een week en ik zit voor een half jaartje aan de Mexicaanse Playa. Heb er veel zinos inas maar nu nogos even veelos dingas regelen. ga zo boodschapos doenos, een videocamera halas en een hele grote koffer, had zelf het idee er 2 mee te nemen maaros dat werd afgeraden dooras de luchtvaartma, kon ik beter daar nieuwe kleren gaan kopen omdat overbagage echt te duur isos...nouja ook goed ;)
En dan....twee weken later en Eva komt voor 3 weekos naar Mexico Whoehoehoeas. Wij gaan de Mexicanen laten zien hoe er tiquilla gedronkos moet wordos ;)

Maar zolang ik nog in Nederland ben ga ik eerst hier nog even heel veel feesten.

  • 02 Juli 2006 - 15:34

    Sylvie:

    Heeeeeeeel veeeeel plezieros! :) Eerst nog even veel feestos! Voor jij wegos bent! Kussos! :) Sylvie

  • 04 Juli 2006 - 23:38

    Christa:

    Halo guapa

    Nou jou reis zit er ok aan te komen he meis. Heel veel plezier en pas op voor de kleine mexicaanse mannetjes!

  • 05 Juli 2006 - 09:57

    Geertje:

    Hmmm, nou begint het wel echt serieus te worden met zo'n site he!!!
    Ben echt benieuwd!!!
    Eerst nog lekker feesten komend weekend en dan zien we wel weer verder, vooral nog niet te ver vooruit denken haha, over het mannetje alleen op het terras!!!
    Nee hoor schat, t gaat helemaal goed komen met je, ben ik van overtuigd!
    Kus tot morgen!!

  • 05 Juli 2006 - 17:54

    Lousco:

    Barbaros!! Whoehoe bijna weg!! Gisteren was weer toppie met bloed drank en een hoop lol!
    Mijn site heb je ook he? marlouswondergem.waarbenjij.nu

    See you in een aqua in de tuinos!
    Kusssss

  • 07 Juli 2006 - 11:41

    Priscilla:

    POPPETJEEE!!!

    Dit wordt een gek half jaartje voor ons, iedereen verspreid over heel de wereld. We houden zeker contact en ik ben benieuwd wie van ons het het hardst gaat begaaien;)! Misschien wij wel samen in Cura!!!

    FEESTJE!

    (K)Je *(ma versuz)

  • 09 Juli 2006 - 12:14

    Nalini!:

    babssjee wij gaan al bijna wegg :D!!
    & we houden contact en boek maar snel je ticket richting Curacao!

    &maandag Versuz?! ons alllleeerlaatste feestje?!?

    (k)!

  • 11 Juli 2006 - 14:20

    Marlies:

    Heey babs!
    Je gaat nu echt bijna, spannenddd...!
    ben je al helemaal gepakt? zeker drukdruk met alles regelen..
    ik heb gisteren m'n ticket geboekt! 29 aug. vliegen. Donderdag de eerste prikken halen, ieks..en dan nog teveel regelen.
    Lieve babs ik weet niet of ik jou nog zie voor je vertrekt..? Maar zo niet, dan wens ik je heel lees HEEL veel plezier in Mexico en we houden zeker contact!
    ps: haha dat vlaggetje krijg je volgens mij als je vanuit mexico een berichtje stuurt;)

  • 13 Juli 2006 - 09:11

    Sylvie:

    Shiiiittt! Die foto's haha! Helemaal te gek!
    Stelletje gekken ;)
    Leuk je gister nog gezien te hebben! Afscheid nemen was beetje minder.. :(
    Maar schat! Ik wens je nogmaals heeeeeeel veeeel succes en plezier! You can do it! Een hele dikke succes kus voor jou ;)
    Ik ga aan je denken!
    Kuss! X

  • 13 Juli 2006 - 10:05

    Geertje:

    Hey,
    Was beetje raar gisteren he!!Maar ik ben ook zo slecht in afscheid nemen...We doen gewoon alsof je ff op vakantie gaat, want anders wordt t alleen maar moeilijker haha..
    Heel veel succes en plezier daar en doe je best en maak leuke vrienden, niet zoals in Malta! Ga je missen, maar houden veel conctact!
    Alles komt goed, echt!!!
    Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 20871

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: