aangekomen!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu aangekomen!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

aangekomen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

15 Juli 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Heey lieve iedereen!!

Ik ben aangekomen, en hoe! Nadat ik aangekomen was op het vliegveld in frankfurt begon de ellendige reis. nadat ik thuis al tot de conclusie was gekomen dat ik wel erg veel bagage bij me had ben ik toch lekker eigenwijs gebleven, en gewoon gegaan met een mega zware koffer. bij het inchecken begon het gezeur. Ik had 60 kg in me koffer, helaas zeiden ze deze kan je echt niet meenemen. SHITTT sta je daar... uiteindelijk heb ik een andere koffer gevonden en ben ik gaan over laden. 2 koffers van 30 kg en een mocht wel namelijk. twee koffers verder en een hele dikke boeten en een vliegtuig vol duitsers kwam ik aan in cancun

In cancun werd ik opgehaald. ik werd naar het appartement in playa del carmen gebracht waar ik de komende 6 maanden zou gaan verblijven. Ik werd daar opgevangen door een manager van het hotel. (typicos barbaros stond ik precies aan de verkeerde kant en hebben we zonder dat we het wisten dat we er all2 waren anderhalf uur gewacht).
Toen bleek dat het app nog schoongemaakt moest worden. Ik zou de eerste nacht in een hotel slapen. aangekomen bij het hotel was het echt super mooi, luxe en groot. vanochtend ben ik naar mijn appartement gebracht. best groot: keuken, badkamer grote woonkamer, groot bed én aqua in de tuinos (niet gedacht he lous, eef, sil, nalini en binbi)!!! serieus heb het getroffen tot nu toe. de mensen zijn super lief en behulpzaam, al word ik hier (downtown playa del carmen) aangestaard ofdat ik een laaf uit de efteling ben. steek gemiddeld een kop boven iedereen uit en heb blond haar en een blanke huid. Een van de poetsmiepjes is nu mijn app aan het schoonmaken. nadat ik in het engels had gevraagd of ik haar ergens mee kon helpen en ze het na 4x nog niet begreep ben ik maar even het internet op gaan zoeken. Wat bij mij app om de hoek zit.

Nalini fijne reis naar curacao, ben er overheen gevolgen, zoooo mooi!

Lousco Sylvie, Bibi, Nalini en Eef ongelovelijk maar aqua in de tuinos is al uitgekomen hoef ik geen chico meer voor te zoeken ;)



Kus voor jullie allemaal

  • 15 Juli 2006 - 17:23

    Bibi:

    NEEEJ TOCH!!
    Luxe hoor, nu kun je mensen uitnodigen in je aqua in je tuinos.. (tip: zo maak je vrienden);)

    Nou zwem ze en succes!

    Kusjes Bibi

  • 15 Juli 2006 - 17:36

    Sylvie:

    ha blonde quapa!
    Zoek dan maar een chico die ook nog een aqua in de huisos heeft.. ;)
    Want volgensmij zijn die chico's daar goed te doen :P
    Ik vind het echt helemaal te gek voor je dat je zo'n mooi app hebt!
    En jij bent toch ook niet normaal he! 60 kg! Fuckk! Hoe krijg je dat uberhaupt in 1 koffer??
    Nou geniet! En have fun schat! Ik wacht op je volgende verhaaltje ;)
    Een hele dikke kus! X

  • 16 Juli 2006 - 07:53

    Eef!:

    Hee lief!
    klinkt goed allemaal. heb zin in volgende week! m'n skattie is vanacht vertrokken dus kan wel 'n mexicaans zonnetje en wat party gebruiken. extrema werk was trouwens relaxed. vertel je alles als ik je zie. laat me f weten als je je rooster weet oke?! succes morgen met je eerste werkdagje. mijn school zit trouwens zijstraat vd 5th avenue. is dat dicht bij jou? ik hoor 't wel!
    Dikke kus

  • 16 Juli 2006 - 13:05

    Nalini:

    ha mn schattie!
    Nou jij hebt het prima zo :D!
    Ben ook al net aangekomen en alles is hie prima:D Met de vlucht ook geen problemen. Ik had precies 20 kilo en ik had nog een koffer als handbagage meegenomen met daarin 10 kilo. Ik blijf nu nog vandaag bij mn paps en morgen ga ik richting mn werk en mn kamertje.. ben benieuwdd. Nou heeeel erg veel succes en plezier morgen! en ik hoor t wel!! XX!!

  • 16 Juli 2006 - 17:24

    Geertje:

    He schat,
    Echt chill dat je tot nu toe goed terecht bent gekomen...Ik ben ook beetje aan t pakken, vertrekken morgen en met Bas gaat het ook allemaal al wat beter!!
    Heel veel succes met je werk, denk aan je!
    Dikke kus

  • 17 Juli 2006 - 14:34

    Kitai:

    Waarom verbaas ik mezelf niet dat typisch onze Babs van Brooklyn fucking teveel bagage mee neemt. Ik ga je stiekem toch wel missen met je blonde kop en schitterende 'Babs' opmerkingen.

    Kus Kit!

  • 17 Juli 2006 - 21:38

    Perry:

    Had ook je smsjes gehad!!
    Echt fijn dat je er heel bent aangekomen!!
    Ook super van dat app. en je bedoel met aqua in de tuinos zeker een zwembad?!
    Ik ben net wezen voetballen en ben nog kapot van dance valley was wel leuk maar natuurlijk niet compleet zonder onze babs :'-(
    Hier gaat verder alles goed!! :-D
    Nog steeds zwaar verliefd en druk bezig aan (ons) huisje..
    Nog 1,5 week en dan komen we ook die kant op alleen een paar honderd kilometer minder vliegen..
    Jij komt toch ook nog een paar dagen naar Cuba toe!! Please?!?!
    dikke kus van mij en van Kimmie..

    Adios

  • 18 Juli 2006 - 08:22

    Sanne:

    hey, klinkt echt heel erg relaxt!!!! lekker zwembadje! lekker genieten babs en we missen je wel bij brooklyn hoor! dikke kusx

  • 18 Juli 2006 - 10:13

    Jen:

    He chick! Wat n gedoe zeg.. Zie je al helemaal voor me, met al die koffers! Maar meis, geniet onwijs daar van de heerlijke tijd, want voor je t weet is het weer voorbij! Super om je via deze weg te volgen... Dikke kus Jen

  • 18 Juli 2006 - 19:09

    Priss:

    Ohhh jij met een zwembad:( Niettt eerlijk dikzak!! En een laaf uit de efteling? Ze kijken zkr naar die blonde haartjes; denken wat is dat een lief engeltje;)

    (K)

  • 19 Juli 2006 - 14:18

    Bart:

    Hey Babs, nog steeds alles onder controle? Ik hoop dat het in Playa del Carmen niet zo tering warm is als hier in Nederland.....wat een ellende. Gelukkig ga ik vannacht richting de winter in Tropical Queensland, Australia!!! Veel plezier en succes nog!!

    Kus

  • 19 Juli 2006 - 17:10

    Nalini:

    Ahggg die vrienden die komen wel ;) Hier is alles nou prima.. Heb echt leuke huisgenoten. En er komen allemaal genoeg feestjes aan :D vrijdag draait Michel de Hey hier op t strand .Dus dat is ook lekkerr .. En hoe is het uitgaan bij jou ? Beetje lekkere mexianen ?? Hoe is het werk trouwens lekker F&B staan, lukt het ook allemaal met je espagnol ;)? Ik hoor t wel!! KUSS

  • 19 Juli 2006 - 17:20

    Stijn:

    He meid,
    hoorde van de mensen van brooklyn dat je deze site hebt, dus ben maar ff gaan kijken. Idd typisch een babs aktie om teveel mee te nemen. Krijg je he met make up!! Haha. Geniet van het zwembad in de tuin en van de komende 6 maanden. Zit straks in de buurt dus wie weet.
    Dikke kus Stijn (chief)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 20870

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: