big mous in the garden!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu big mous in the garden!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

big mous in the garden!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

21 Juli 2006 | Mexico, Playa del Carmen

heey lieve iedereen!

super leuk al jullie berichtjes!!

Ik zit nu bijna een weeekin Playa en heb mijn eerste werkdagen erop zitten. opzich wel oke, maar er zijn leukere afdelingen als het restaurant. heb heel de tijd achter iemand aangehobbeld en vandaag als serveerster in het restaurnt gewerkt. Dit was wel leuk want kon is weer serveren net als bij brooklyn, wat uiteindelijk toch mijn passie is;). volgende week ga ik s avonds werken. ik begin dat om 3 en werk tot 11 uur in het sjiekere restaurant. lijkt me ook wel oke. daarna werken bij de poolbar, cocktailsshaken en daarna naar de volgende afdeling: de receptie. kijk daar nu al wel naar uit want lijkt me een stuk beter!

nu begin ik om 9 uur met werken. ik werk dan tot 11 uur, dan uurtje pauze, daarna werken tot 3, weer een uur pauze en dan werken tot 5 uur. Het laatste uurtje bestaat uit servetten vouwen, hele uitdaging dus..

vandaag had ik een beetje een kut dagje..ik ben gister wat wezen drinken op het strand, was super leuk maar daarna moest ik terug. Als ik kijn kamer in wil moet ik altijd een stukje door een soort tuin. nou gisteren gebeurde het! ik liep en zag opeens een rat zo groot als een kat lopen. AAAAAH ik ben nog nooit zo bang geweest. Ben super hard terug gelopen en heb ongeveer een uur buiten gewacht (het was inmiddels 1 uur s nachts) tot ik iemand tegen kwam die met mij mee wilde lopen...zo eng!! Toen ben ik vandaga is gaan informeren wat het precies was..aangezien ik alles hier in het engels moet omschrijven omdat niemand het snapt, snapte ze nadat ik ¨big mous¨ had gezegd eindelijk wat ik bedoelde. Ik weet de naam niet meer maar wil het nieteens meer weten, ben door gaan vragen en toen kwam ik erachter dat er ook slangen zitten!! serieus !!! nou ik werd gek!! durf nu niet meer naar buiten s avonds..zo kut!

nu ga ik snel stoppen, ga boodachappen doen op me kamer wachten tot morgen...pfff die kut beesten verpesten zoveel!!

kus voor iedereen en super leuk al jullie reacties!!!

  • 21 Juli 2006 - 01:16

    Kitai:

    Schitterend... hulde!

  • 21 Juli 2006 - 08:24

    Betje:

    nou meid veel sucses met de slangen en de ratten meid !!!

  • 21 Juli 2006 - 09:10

    Sylvie:

    Haha gek kind!
    Koop zo'n elektrische vliegenmepper! En die neem je dan altijd mee op zak.. en dan elektrocuteer je die beesten gewoon ;)
    Have fun schattie!

    XX

  • 21 Juli 2006 - 09:56

    Eef!:

    Hee babsie!
    natuurlijk komt deze held je reden van de big mouses en snakes! oftewel, we gaan elke avond stappen en gooien zoveel tequilla naar achter, dat we al dat 'te grote ongedierte' kei hard uitlachen. tot over 2 daagjes!!!! kus

  • 21 Juli 2006 - 15:31

    Lous!:

    Schat! Wat erg zeg!! Ik dacht dat die muizen in breda al een hel waren maar dit zou ik niet trekken....... Die servetten vouwen vind ik wel moeilijk wel toffe NHTV opdracht! zat er toch meer diepgang bij die margot dan ik dacht... ;)
    Kussss Marlous

  • 21 Juli 2006 - 21:40

    Marleen:

    Ha Bar, zo te horen gaat allemaal oke he op je stage! Niks om je van te voren druk over te maken! Behalve dan over die vieze beesten! Veel plezier en succes! Geniet er van! xxx
    Marleen

  • 21 Juli 2006 - 23:04

    Jen:

    HELP BABS DE MUIZEN-TUIN DOOR! Tips zijn welkom...

  • 22 Juli 2006 - 16:29

    Eef!:

    Lieffie!
    ben de ergste! ben net thuis van werken. moet zo bij mar eten, slapen en naar the airport rijden. maaaar, ben je adapter vergeten!! dussss, weer 'n baggere rit terug richting breda.. ben er morgen in de late uurtjes! als ik niet te gaar ben kom ik naar je app. anders kom ik next day langs je hotelletje!!! tot morgen schat, heb er zin in! xxxxx

  • 22 Juli 2006 - 16:58

    Ellen:

    Hee barbara,

    Kwam met toeval op je site terecht. Ik ga namelijk zelf ook 5 maanden in een hotel in Playa werken en ik was wel benieuwd in welk hotel jij werkt?!

    Groetjes Ellen

  • 25 Juli 2006 - 15:00

    Pertje..:

    Heyyy,
    Jeetje wat een gevaren allemaal daar!!
    Als ik dat had geweten had ik je nooit laten gaan ;-) muizen, ratten, slangen, mexicano's!!
    Hier alles nog steeds warm!
    Hamburg was echt super! Kimmie is ook nog de laatste 2 dagen gekomen!! (ik was weer helemaal blij!!)
    Nu nog een paar daagjes weken en dan Cuba libre zuipen op het cubaanse strand echt zo heerlijk!!
    ga nu naar Kim toe om daar te eten.
    spreek je snel!!

    adios serpiente!!

    besos

  • 26 Juli 2006 - 12:39

    Sanne:

    vind je een held babs! afschuwelijk, ik ben al als de dood voor die kleine muisjes hier, laat staan voor zo'n levensgrote rat!! Misschien kan je je angst overwinnen, betere uitdaging dan servette vouwen. Geniet verder lekker van al het mooie daar want dat zal er ook genoeg zijn. liefs x

  • 27 Juli 2006 - 09:47

    Sylvie:

    Ha babs!
    Redt je het nog allemaal?
    Waarschijnlijk ben je nu iedere avond op - chico/amigos jacht- met eef ;)
    Doe dr de groetjes! En geniet er van lekker met zn 2tjes in Mecixo! Helemaal te gek!
    Een hele dikke kus!

  • 31 Juli 2006 - 13:27

    Mayo:

    heeeeeyy geert en ik zijn net terug uit griekenland en lees nu dus pas je berichtje! getverdemme al die vieze beesten! nou meis geniet er ondanks dt ongedierte toch maar van, tot de volgende mail! kus mayo

  • 02 Augustus 2006 - 10:34

    Geertje:

    Ooh lieffie, wat een ramp zeg al die beesten...kan echt niet...kun je niet een of andere kerel scoren en zorgen dat die elke dag met je meeloopt haha, moet lukken toch?!
    Ik ben net weer terug in NL,heb het echt heel fijn gehad met mn schatje, alles is ok hier!
    Veel plezier met de tijd dat Eef ook bij je is, die redt je wel met al die beesten, held op sokken haha....werk ze en geniet van alles, hier is t maar weer gewoontjes!!
    Dikke kus, ook van Jop!En kus voor Eef!

  • 02 Augustus 2006 - 11:18

    Bart:

    Babs!! Ik had een paar dagen geleden een beetje dezelfde ervaring.....er liep me toch een wazig beest in mn tuin te vroeten!! Er komt hier trouwens vanalles en nog wat voorbij lopen....haha, vet gaaf!! Ik ga komend weekend mn duikpapieren halen, super veel zin in!

    Veel plezier en succes verder!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 20864

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: