I think I´m wrong!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu I think I´m wrong!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

I think I´m wrong!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

03 Augustus 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Heey iedereen!

Hier weer een berichtje vanuit het zonnige Mexico.
Heb weer veel meegamaakt deze week, ben gaan shoppen, wat uiliep op een drama (later meer), ben gepromoverd, kan nu al meer als servetten vouwen.

Maar ik begin met mn ¨shop story¨. Vorige week ging ik gezellig winkeltjes kijken, nou leuk was het ze hebben hier echt de mooiste zonnenbrillenwinkels dus mijn dag was goed. ik liep een mooie winkel binnen waarbij ik zeker wist dat alle zonnebrillen echt waren, en keek naar de prijzen en was zo gelukkig, allemaal tussen de 200 en 300 pesos, dat is omgerekend 16 tot 24 euro. Ik dacht dat ik in een paradijs was beland. ik heb echt de halve zaak op mn neus gehad en werd daarbij echt heeel vriendelijk geholpen. ik had zo een vette brillen een ray ban, twee van chanel een mooie bril voor de wintersport en nog een. toen ging ik afrekenen...bleken het geen pesos te zijn maar amerikaanse $!!! Had ik voor bijna 1000 $ zonnebrillen, ja toen snapte ik het ook waarom ze zo vriendelijk waren haha toen moest ik gaan vertellen dat ik het verkeerd begrepen had , sta je dan met je hollandse hebberigheid, zoo voor schut!!

Verder doe ik nu meer op mn werk dan alleen servetten vouwen. Ik spoel tegenwoordig ook de glazen!! hahah vandaag heb ik zelf nog meer gedaan, drankjes gemaakt en cocktails, dat was wel prima te doen. Heel de dag lekker buiten staan met uitzicht op de aller mooiste zee!! Het vergt niet echt veel van mijn hersenen, maar dat is misschien wel goed ook, kan ik s avonds lekker stappen!

verder heb ik al zulke leuke dieren gezien een klein aapje die op me schouder ging ziten, super grote papegaaien en volgende maand ga ik de jungle in hoop ik ( haha de held!)!
Zondag met de walvishaaien zwemmen, binnekort me duikbrefet halen en met de dolfijenzwemmen en dan kijken of er nog meer leuke dingen te doen zijn.

tja zoals jullie lezen moeten ook hier keuzes gamaakt worden, je kan namelijk niet alles op 1 dag doen ;)

Ik ga stoppen, ga klijken of ik ergens wat lekkers kan gaan eten en ik mail jullie snel weer, de volgende keer zal ik er wat foto´s opzeten

XXXX



PS nog een berichtje voor ellen, ik zit in the reef, laat even je maiadres achter kunnen we mailen.. wanneer kom je precies?

  • 03 Augustus 2006 - 06:31

    Sylvie:

    Echt helemaal het beste! Dolfijnen zwemmen, apen .. je kan het niet gekker maken! Ik ga proberen je te overtreffen ;)
    En ben benieuwd naar de foto's!
    Kusss! X

  • 03 Augustus 2006 - 10:58

    Bibi:

    Oh ik ben zoooo jaloers, iedereen gaat weg en leuke dingen doen.. maja er moet iemand zijn om Breda in de gaten te houden he;)
    Gelukkig gaat het dus allemaal goed daar(nog niet half dood zoals op de foto!) dus nog heel veel plezier en ik blijf je verhaaltjes lezen!
    Kusjes Bibi

  • 03 Augustus 2006 - 15:44

    Nathalie:

    Hey meid, haahah egt weer iets voor jou he!. Gelukkig heb je het leuk daar! Veel plezier met het zwemmen.

    Kus Naath

  • 03 Augustus 2006 - 17:14

    LOUS:

    Hiii babsi!

    Geweldig die zonnebrillen zou je er ook een voor mij willen meenemen ;) kan er ook nog wel een gebruiken is nooit weg hahahaha! Ben blij dat je het naar je zin hebt geniet er van! Ik vertrek morgen! Ik hou je op de hoogte! Kus Marlous

  • 04 Augustus 2006 - 08:31

    Ellen:

    hai barbara!

    Zo te lezen goed naar je zin!! Ik vlieg op vrijdag 18 augustus en ga werken bij Iberostar Tucan en Quetzal, ken je die hotels?! Mijn email=
    elliebellie5@hotmail.com

    Lijkt me leuk om nog even te mailen en dan zien we elkaar vast in Playa! :) haha

    xxx Ellen

  • 07 Augustus 2006 - 02:14

    Eef!:

    hahahaha, wat ´n avond! no more tequila for babs en eef. en de volgende keer gaat m´n voorkeur weer gewoon naar chemisch gebrouwde sausjes hoor. die cactus begint in m´n maag te prikken. werkse chica en ik sms je about de lobster deze week!
    kusss

  • 07 Augustus 2006 - 10:39

    Geertje:

    Oh oh oh, echt weer een van Babs dr kneuze acties...haha zo grappig, zullen in die winkel ook wel gedacht hebben he..hoezo blond?!
    Fijn dat je het verder allemaal naar je zin hebt...Geniet maar lekker van t zonnetje, want hier is t echt bagger weer en zo gewoontjes, wil ook weer op vakantie!!
    Dikke kus

  • 10 Augustus 2006 - 13:58

    Margriet:

    Heej Barbara!Kijk es wat ik gevonden heb..je site!Leuk om al je verhalen al zo te lezen! Je hebt t al goed naar je zin!
    Bij mij begint t nu ook op te schieten...vandaag precies nog 3 weken! Volgende week mn afscheidsfeestje en dan gaan we Mexico es onveilig maken;) Nou meis ik zie je over 3 weken in Mexico wel! Tot snellll!!
    Kusxxxxx

  • 10 Augustus 2006 - 17:09

    Geert:

    Echt weer typies Barbara met die Brillen!
    Binnenkort Decibel! Jammer dat je niet meekan. Tot snel X

  • 13 Augustus 2006 - 08:59

    Marlous!:

    Ha schat! Even een berichtje voor jou! Hoe gaat het/ Ik wordt gek in dat hostel wil mn eigen appartement ga nu zoeken. Heb trouwens een zwaar lekkere kerel ontmoet in melbourne zo een surfdude.... Is over 6 weken in sydney daar woont hij
    Spreek je snel! Dikke kus

  • 13 Augustus 2006 - 19:49

    Marlies:

    Heey schat! zo te lezen heb je het super naar je zin!! gelukkig! t klinkt ook allemaal super relaxed!
    Ik ben net terug van 2 weken Italië, en nu gaat het snel..nog maar 2 weekjes en dan Kaapstad! de komende weken worden dus veel geregel. Heb er wel echt zoveeel zin in! vooral nu ik al die verhalen lees van iedereen:) Ik moet alleen vanaf Heathrow vliegen, waar die 'aanslagen'zijn geweest.. en op t moment zijn de vluchten van Amsterdam naar heathrow gecancelled dus ik hoop dat dat over 2 weken wel weer normaal is, alleen je mag geen handbagage meer meenemen!! echt zo kut..maja, het is zo. je hebt wel leuke werkzaamheden, haha. alles lekker op z'n gemakje;) Ik zie je ook al helemaal staan in die brillenzaak, prachtig! Nou babs veel plezier! We houden contact, Liefs x lies

  • 14 Augustus 2006 - 18:40

    Jorn:

    hey babs, ik kwam toevallig hier... Haha, echt grappig van die brillen. Vandaag was echt klote weer hier... En ik lig met hernia op bed dus ik ben zo jaloers op jou.
    Maar goed, veel plezier nog en niet te hard werken he :-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 20866

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: