een dikke maand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu een dikke maand - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

een dikke maand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

17 Augustus 2006 | Mexico, Playa del Carmen

heey !!

Super leuk al jullie berichtjes!! Zit er nu alweer dik een maand en het gaat echt zo snel...
Vandaag ga ik voor het eerst naar de receptie, heb ik op zich wel zin in, maar ging het vouwen van servetten en het maken van cocktails steeds meer waarderen, het begin was echt saai maar het werd steeds beter, maar goed, 2 maandjes bij de receptie en de guest service iets misschien iets leerzamer..

Om drie uur moet ik gaan beginnen en dan werk ik tot 11, op zich een prima tijd want van te voren kan ik lekker naar het strand..
Eva is zondag weer vertrokken naar huis, echt jammer want het was zo gezellig! Maar in december komt ze terug, gaan we weer feesten en daarna naar Curacao om verder te feesten.

Mijn foto´s krijg ik niet op het internet, en zijn nog niet echt boeiend, ze laten alleen de beelden van het uitgaan en het strand zien omdat ik nog geen culturele trips gemaakt heb ;)

Wel lastig om een leuk verhaal te typen want het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is gewerkt, naar het strand geweest, en gefeest, zodra ik iets meegemaakt heb zal ik een nieuwe bericht achter laten, het is wel erg saai voor jullie om iedere keer te lezen hoe vaak ik naar het strand ga en hoe een vette discotheken je hier hebt ;)

kusssss!!

  • 17 Augustus 2006 - 15:36

    Nick:

    Was leuk je aan de telefoon te hebben een zondag (met perry)! Veel plezier daar en uitkijken he! ;)

  • 17 Augustus 2006 - 16:33

    Sylvie:

    Ha schattie! Ik heb wat foto's gezien op eef dr hyve! Ziet er erg vet uit! Die mooie strandjes..blauwe zee :)Heerlijk!
    Nou geniet ze nog! Dikke kus!X

  • 17 Augustus 2006 - 20:25

    Nalini:

    Haa schat!!

    Fijn om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt :D Hier op mn werk gaat het gelukkig wat beter haha Ik zou echt zo graag willen bijkletsen allemaal.. Maar ik kijk er nu al naar uit dat jij en eef komen!!! Dat wordt echt 1 groot feest!! :D!!
    veel plezier bij de receptie en ik hoor wel hoe het allemaal gaat.. Hoe gaat het trouwens met je talen.. al een talenknobbel ;)
    KUSSS!

  • 17 Augustus 2006 - 22:17

    Eef!:


    Babske van me!!!

    ik word gekkkk. vandaag van 9 tot 21 gewerkt en vervolgens word je beloond met \'n zure hollandse regenbui, bah! maar ja, tis voor \'n goed doel he. za. toch maar weer \'t ehvse stadje in. zal \'n tequila op je drinken!! neee, gewoon 1 ipv 4 ;) maar zeker met \'n luide GRACIAAAAS!!

    kus!!

  • 18 Augustus 2006 - 06:09

    Marlous:

    Hii Babske!!!
    Het gaat dus goed met je!! Mooi om te lezen. Met mij ook alles prima! Ben wel benieuwd naar je foto's van je appartement enz. maar dat komt wel. Echt leuk voor je dat eef er is geweest in het begin. Succes! En vooral veel plezier in je vrije tijd!

    Dikke kus Marlous

  • 18 Augustus 2006 - 09:35

    Priscilla:

    heeey babs!!!

    zo hoort het; feesten beesten en zonnen, die culturele dingen kan je op internet lezen;) haha. heb je al veel vrienden gemaakt??kheb dat meisje gezien van nze school, eef had n foto laten zien. lekker ding hor;)

    kusss

  • 19 Augustus 2006 - 18:56

    Geertje:

    He schat,
    Je maakt wel promotie he, toe maar...en dat voor een blondje haha...
    Hier echt depressie weer,alleen maar regen, maar morgen naar de dancetour in Eindhoven, weer ff begaaien, kan ik wel gebruiken!!
    Feest en bruin ze, spreek je snel!
    Kus

  • 21 Augustus 2006 - 10:15

    Pertje:

    Ik vertel wel ff wat jij hier allemaal heb gemist hoor ;)
    Decibel was echt vet had zoveel gedronken dat ik van achter niet meer wist dat ik van voren leefde!! :S
    Nick z'n broer was er ook bij nou die is echt helemaal gek gewoon! Stond te hakken als een bezetene en iedereen kwam vragen wat voor drugs hij op had (hij had 4 bier op haha)
    Toen erna nog ff bij Ronald thuis gehangen (ff chillen)
    As zaterdag word ook weer zovet gewoon! Voor de laatste keer helemaal LOSSS..
    Beetje jammer dat m'n beste vriendinnetje er niet bij kan zijn :'( :@
    we bellen zaterdag wel ff kan je een beetje meegenieten en ben je er toch een beetje bij..
    Mis you.. KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 20864

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: