zwemmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu zwemmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

zwemmen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

23 Augustus 2006 | Mexico, Playa del Carmen

lieverds!!

Hoe is het bij jullie, hier todos bien. Begrijp nu pas hoe de turken in nederland zich voelen, spreek hetzelfde niveau spaans als de gemiddelde turk , heel erg frustrerend soms was me schoenen namleijk vergeten in de supermarkt en zie ze dan maar is terug te krijgen en aan een paar ito´s die alleen spaans spreken uit te leggen dat ik ze vergeten ben en graag terug wil... maarja, met engels red ik me over het algemeen wel.

vandaag ging in het centrum kijken om te zwemmen met de walvishaaien, de aaalllller grootste vissen ter wereld, heb ik me laten vertellen door een verkoper ;) Nouja dat wil natuurlijk niet misen, maar het was redelijk prijzig, 250 dollar, 2 maanden werken hier haha, dus ik vrienden gemaakt met iemand die die tours ook verkoopt, gaan we een keertje met zn allen, alle duikinstucteurs en ik met de walvishaaien zwemmen, jawel for free!! Super kicke dus!
Hoop alleen wel dat hij het meent anders komt ik bedrogen uit, maar denk wel echt dat ik er nog wat van hoor.

Verder is mijn werk op de receptie nog niet heel erg boeiend, het grootste deel van de tijd sta ik de wachten op iemand die komt, dan komt de baas van de receptie 100x voorbij lopen om te zeggen dat ik spaans moet praten. pff dat is echt een rot mensje, buiten dat ze nooit goede morgen, middag of wat dan ook zegt verwacht ze dat ik de hele dag spaans ga praten, tering kan nieteens nederlands praten als er niemand is, verwacht zij dat ik hele spaanse conversaties met mezelf ga houden haha laat het maar een beetje gaan, uiteindelijk lach ik toch het hardst als ik over een paar maanden weer terug ben in Nederland en zij op dr 50ste nog naar een washok moet om dr wasgoed te wassen en in een hangmat slaapt ;)

Verder weet ik mijn einddatum, ben 5 6 of 7 jan klaar, dus nalini, pris en naath, zet het bedje dan maar klaar, ben vandaag ff weesten zoeken op internet voor een ticket van curacao naar nederland, maar dat is best lastig, volgens mij kan je alleen met klm mee als je vanaf nederland boekt, is dus nog ff lastig..

eef veel plezier bij daan!! en tot snel, laat even weten wat jou het beste uitkomt om naar mexico en curacao te gaan. ik moet iig echt weg rond de 1e week van jan..

Geertje succes met je eerste werkdagen!! kus voor jou en job

per nick en geert, heel veel plezier op mysteryland

marlous en sylvie hou het netjes in sydney ;) :)

  • 23 Augustus 2006 - 06:58

    Sylvie:

    En of ik het netjes ga houden :) hehe! Je kent ons toch! Ik moet zeggen dat de mannen hier errug goed bevallen ;) Hoe is dat daar? Goed te doen? bet it is!
    Schattie! Misschien kunnen marlous en ik je een keertje bellen als we in Sydney zijn! Zou leuk zijn om je stem te horen :) Ff opletten met het tijdsverschil!
    Dikke kus & have fun! En ga eens spaans praten hehe :P XXXXX

  • 23 Augustus 2006 - 09:20

    Nathalie:

    hey meid, dat is goed hoor je bedje staat klaar hoor hahah. Gelukkig dat het daar verder leuk is ondangs je strenge bazinnetje... Veel plezier schat met het zwemmen.

    dikke kus Naath

  • 23 Augustus 2006 - 09:24

    Eef!:


    Schattt! relaxed dat je weet wanneer je klaar bent. maar als ik de 29e bij jou ben heb ik maar 1 weekje :( kunnen we niet 'n week later naar cura?? nye lijkt me zo vet met jou daar. hier is alles als vanouds. geer en ik hebben ons eerste tentamen alweer geskipt en de regenwolken blijven overdrijven. bah!

    laat je trouwenn niet naaien met die walvissen. overal waar ik heb gekeken was 't 70 dollar!!! sowieso cheaper dan dolfijnen dus.. maar chica, laten we snel boeken oke. zondag kunnen we ff msn-en!

    dikke beso!

  • 23 Augustus 2006 - 11:02

    Geertje:

    Tja,hou je op de hoogte hoe het met mijn vloeiende frans zal vergaan haha...Tentamens inderdaad allemaal geskipt. We hadden gisteren 1 poging gedaan, maar mislukte volkomen, dus de rest wacht ook nog maar ff een jaartje he...nog ff genieten v

  • 23 Augustus 2006 - 11:06

    Vervolg:

    an de laatste vrije week...
    Jammer dat de laatste feesten echt in het water vallen, maar misschien toch maar naar Mysteryland als er nog kaarten zijn..Wel zonder jou helaas, dus ook geen hartkloppingen haha, maar zal aan je denken als we heel dat tering eind weer naar de poort lopen, dit keer niet om de 2 meter stoppen...Zwem ze, geniet ervan en werk ze!!
    Dikke kus van ons

  • 23 Augustus 2006 - 13:39

    Ivo:

    He die bar....

    Er boeiende baan zo te lezen, je kunt je baas gewoon in het nederlands uitschelden met wel met een lach dan denk ze dat je iets heel liefs zegt! hahahaha...

    Dus begin jan. kom je terug, zullen we eens kijken of er ergens een knalfeest is!!!!!

    Ik ga zaterdag naar Mysterie Land met de knappies!!! gaat weer helemaal goedkomen zoals je weet!!!
    Laat nog wel een verslag achter hoe het was geweest, maar denk stiekem wel dat je weet hoe het gaat worden! hahaha...

    Dikke KUS!!!

    Ivo...

  • 23 Augustus 2006 - 15:10

    Cilma:

    Hey barbara, ik vertrek 2 September naar Mexico. Lijkt me wel leuk om af te spreken als ik daar ben. Heb je daar een telefoonnummer?

    X Cilma

  • 23 Augustus 2006 - 15:17

    Nalini:

    Haa lieve schat!
    Tjhaa die bazinnen he :S mjaa wel fijn dat je wel wisseling hebt in je werk. Van 8 tot half 6 naar je computerscherm staren is ook niet alles. Maar ik wil echt zo graag dat jullie komen! Zou echt helemaal te gek zijn. Je moet even op de KLM site kijken en dan bij aanbiedingen en dan studententickets. Daar heb je wel de laagste prijzen. Maar je kan gewoon via internet boeken. Dan heb je een e-ticket maakt niet uit vanaf waar je boekt. Laat maar weten of het niet of wel lukt!

    Veel plezier nogg .. en succes met je spaans ;)! KUS!!

  • 24 Augustus 2006 - 16:24

    Geert:

    Veel plezier nog. En geniet er maar goed van. Mysteryland wordt leuk! ;-)
    x

  • 25 Augustus 2006 - 14:24

    Ellen:

    ey barbara!

    Leuk je site te lezen!Zit nu dus ook in Playa en heb het erg naar mijn zin. Werk nu ook achter de receptie en bevalt me prima, jou iets minder dus?
    Maar lijkt me leuk om een x wat af te spreken. Zaterdag ga ik met een stel naar de blue parrot, weet niet of je dit berichtje leest, maar anders geef ik je wel mijn nr, dan smsen we wel!Wil al je verhalen wel horen!

    Liefs Ellen

    9841334729

  • 25 Augustus 2006 - 18:15

    Eef:


    schat, gister gedronken in breda, heb je gemist!heb in 't huis alweer 'n goeie binnenkomer gehad: die pinguin heeft nog maar 1 poot, haha! zondag msn is prima!

    dikke beso!!!

  • 26 Augustus 2006 - 18:14

    Priss:

    heey Bar!!

    Ga je eerst naar Nederland en dan terug naar Curacao, nee tochhh? Ik vlieg over twee daagjes, was wat gaan drinken met eva en heb alleen maar leuke dingen over Mexico gehoord! Kei leuk!!!

    Ik spreek je he!
    (K)

  • 27 Augustus 2006 - 23:01

    Lous:

    Ha schat
    Ik vind het werk ook gaar! De rest is super zeker nu sylvie er ook is! Maar lees dat jij het in je vrije tijd ook heel leuk hebt. Heb wel respect voor je hoor dat je alleen zit! Ik hoor snel weer van je!!!! (en jij van mij ;) )

    Dikke kus!!

  • 30 Augustus 2006 - 13:13

    Geertje:

    Liefie, fijn je gesproken te hebben!Dan lijkt de wereld zo klein, heel raar!
    Doe je best en je krijgt een dikke kus van Jack en Harry, haha!XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 20861

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: