weekend - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

30 Augustus 2006 | Mexico, Playa del Carmen

Haai!!!

Hoe is het? hier alles super goed. heel leuk om al jullie mailtjes te lezen!!

zit er nu ruim anderhalve maand en heb het nog steeds super naar mn zin, heb een super leuk weekend gehad.
Heb hier een duikinstructeur leren kennen die echt super relaxed is, en hij vroeg of ik mee wilde gaan naar de walvishaaien, nou prima!
Werd ik zaterdagnacht om 3 uuropgehaald om om 7 uur op holbox, een eilandje waarvan de boot, vertrekt aan te komen. Het eiland op zich was al super, er rijden geen auto´ s en de mensen doen alles met een golfcarretje, echt bizar om te zien. Ondervweg zijn we slangen en vogelspinnen tegengekomen was ook echt leukom te zien.

Uiteindelijk zaten we in de boot om de tocht te vervolgen. Na ongeveer 2 uur varen zagen we ze dan, en serieus, je weet niet wat je ziet als er opeens een vis van 14 meter naast de boot zwemt. Dan mag je in tweetalen het water in, en dan super hard zwemmen om ze bij te houden is zo leuk. Je mag ze niet aanraken, maarja jullie kennen me;) en het was zo raar, gewoon een soort autoband zonder profiel, midden in de oceaan met de grootste vissen ter wereld. Ik en die kerel met me hadden echt geluk, toen wij in het water waren kwamen er plotseling dolfijnen aan, heel dichtbij ons.

Na de tocht zijn we nog even op holbox blijven hangen, waar ik opeens de vraag kreeg of ik hier niet een nachtje wilde overnachten..samen?? antwoordde ik, ja want ik vind je wel erg leuk...KUTTTTTTTTTTTT Ik denk dat we beter gewoon terug kunnen gaan, ik had niet echt hertzelfde...Toen de terug reis, die 6 uur duurde, bleek wel 3 dagen te duren, ik dacht namelijk echt dat die me gewoon had gevraagd om gezellig mee te gaan, maar het was dus met een andere bedoeling, was een beetje klote maar al bij al was het t wel waard geweest.
Om de stiltes te doorbreken kreeg ik vragen over de politiek....SHIT!!! Hier was ik ook niet op voorbereid, en gebruikte iedere keer de smoes dat ik echt niet weet hoe ik het in het engels uit moest leggen als we een discussie hadden, de ware reden was dat ik het wel wist maar iedere keer vet uitgelult was.

Toen maandag weer begonnen met mn werk. Ook hier was het dit keer leuk. Heb zulke lieve en grappige collega´s. Hadden ik en een andere jonge opeens besloten naar cancun te gaan naar cocobongo, en dat was zooooo vet!! Een groot feest, om half 7 thuis en de volgende dag gewoon weer werken, ben echt een bikkel aan het worden!!

Verder ga ik dit weekend waarschijnlijk naar tulum, een plaatsje met de aller mooiste stranden, en verder weet ik t niet zo, plan hier niet zoveel van te vorenm zie iedere dag wel wat ik ga doen...

ik moet zo gana werken en ff met school alles regelen ik heb namelijk nog steeds niks van mijn stagebegeleider gehoord, echt raar, maarja hoe minder ik hoor hoe minder ik hoef te doen ;)

Lieverds, dikke kus en tot mails, krabbels bels

XXX

  • 30 Augustus 2006 - 23:19

    Marlous:

    Super je verhalen!!!! Was het geen leuke mexicaan??? Hahaha nou ja wel lekker gedoken ;) doe je weer goed! Ik strik hier mensen voor gratis surflessen ;)... Kus!

  • 31 Augustus 2006 - 02:55

    Sylvie:

    You lucky bastard! Shittt! jij krijgt ook alles voor elkaar he ;) Denk dat ik ook maar eens een duikinstructeur ga verleiden.. ;) Wat gratis dingen eruit slepen ;) Eh hoezo hollands..!
    Nou meis geniet van al die leuke dingen! Klinkt te goed allemaal!
    Kussss X

  • 31 Augustus 2006 - 11:02

    Christa:

    Er is nog niks veranderd he.... alle mannen lopen nog steeds als hondjes achter je aan. Wel super wat je allemaal meemaakt (ben wel een beetje jaloers hoor). Geniet ervan meis!

  • 31 Augustus 2006 - 11:25

    Fleur:

    Hee Bar! Zo leuk dat je het naar je zin hebt daar!! Toen ik eef's foto's zag toen werd k echt jaloers, zo vet en mooi! Heel veel plezier nog!! xx

  • 31 Augustus 2006 - 19:52

    Betje:

    he bar
    meid wat zou ik graag met je ruilen !!! lijkt me echt mooi zit ik hier in de kou met een lastige vent en dan is ashley ook nog is niet om te houden ,ruilen maar ??? hoest met die orkaan gegaan moetst gelijk aan je denken en me ma ook ? xbetje

  • 04 September 2006 - 07:02

    Geertje:

    Ooh schat,
    kan ook alleen jou weer overkomen he!!
    Ik ben net de eerste dag op mn stage, moet nog iedereen gaan ontmoeten!!
    Zooo eng, maar komt goed, hou je op de hoogte!
    Dikke Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Playa del Carmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2006

Bijna afgelopen en foto s

27 Oktober 2006

telefoonnummer

27 Oktober 2006

het goede mexicaanse leven!!

27 September 2006

bijna op de helft..

18 September 2006

feest!
Barbara

Actief sinds 05 Juni 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 20869

Voorgaande reizen:

14 Juli 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: