foto s!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu foto s!! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Barbara Essen - WaarBenJij.nu

foto s!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Barbara

02 September 2006 | Mexico, Playa del Carmen

heey hier dan de eerste foto´s. zijn van het uitgana in cocobonga, cancun, van de tijd dat eef er was, het strand bij mij, me app en het zwemmen met de walvissen.

XX!

• 02 September 2006 - 21:23

Eef!:

Schat!
    Haha, Jij hebt echt vreeslijke foto's van ons 2en. Maar kan ook niet anders als we alleen na 23h en in 't weekend af konden spreken. Moet toch maar snel terug komen voor de "nice beach pics" en alles.
    En sowieso voor 'n avond Coco Bongo!!! Slechttt niet samen met jou daar boven bij de dj dansen en spiderman lastig vallen. We moesten 't nu met "de lelijke sandalen vd Blue parrot" doen, maaar al met al zeeer geslaagd ;) Mis alles daar!
    Kussss

• 03 September 2006 - 07:10

Marlous!:

Ha schat!
    Wat leuk je foto's ziet er allemaal goed uit!!!! Mooi dat je het naar je zin hebt!

Dikke kus Marlous!!

• 04 September 2006 - 09:46

Perkementje:

VETTE SHIT OUWE!!!

KUSSSS

• 04 September 2006 - 19:40

Bep:

hartstikke leuke foto's en het zwemmen met basking sharks wat fantasties het strand ziet er ook goed uit hoop dat alles goed gaat groetjes van de sparrows

• 04 September 2006 - 21:15

Dirk:

Hey Barbara,
    Toffe foto's en leuke verhalen! Heel veel plezier, geniet ervan en succes.
    Groet xDirk

• 05 September 2006 - 16:38

Nathalie:

Hey babsie wat een leuke foto's!!! Word bijna jaloers haha hier is het ook lekker hoor! Kusjes en feest ze.

Naath